Nog thuis met de koffer open - Reisverslag uit Delft, Nederland van divera - WaarBenJij.nu Nog thuis met de koffer open - Reisverslag uit Delft, Nederland van divera - WaarBenJij.nu

Nog thuis met de koffer open

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

23 Juli 2008 | Nederland, Delft

Nog tien dagen en dan vertrekken we naar Indonesië. De koffer staat open en zo nu en dan leg ik er wat in. Elke dag streep ik iets af van mijn "what to do"lijstje.

Ook oefen ik dagelijks op "pareltje", het kleine parelkleurige laptopje, die Louise en ik verleden week kochten. De toetsen zijn nog wat stroef en zo nu en dan mis ik een letter.

Evert telt de dagen af, op naar het onbekende. Met dit dagboek houden we jullie een beetje op de hoogte wat we straks zullen beleven

  • 24 Juli 2008 - 10:30

    Miriam:

    Wat een heerlijk idee. Blijf goed oefenen op pareltje zodat hier straks mooie verhalen komen te staan. Die ik natuurlijk met veel plezier ga lezen. Succes met de koffertjes. En je weet niet teveel mee heen nemen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2008

Bali on the road

24 Augustus 2008

dagje bali

24 Augustus 2008

Yogyakarta

22 Augustus 2008

Het bezoek aan het weeshuis

21 Augustus 2008

De laatste uurtjes in Salatiga

Actief sinds 02 Juli 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 10355

Voorgaande reizen:

09 Juli 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: